Ofte stillede spørgsmål til vores kundeservice

Hvor hurtigt sender I mine varer?
Læs mere

Vi sender varer på alle hverdage. Hvis du lægger din ordre inden kl 13.00 vil den blive pakket og afsendt fra vores lager samme dag. Ofte vil GLS eller PostNord kunne levere pakken dagen efter, men i enkelte tilfælde bliver din pakke først leveret efter to dage.

Hvor er mit trackingnummer?
Læs mere

Vi sender dit trackingnummer til den e-mail-adresse du har angivet ved bestillingen. Dit trackingnummer bliver først aktivt når din pakke ankommer til sorteringscentralen hos GLS eller PostNord – det er ofte først om aftenen.

Hvis du mangler et trackingnummer kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24.

Kan jeg ændre en ordre?
Læs mere

Vi kan desværre ikke ændre i en ordre – da vi kun kan hæve det godkendte beløb på dit kreditkort. Hvis du fortryder din bestilling eller gerne vil ændre ordrens indhold, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24. Så vil vi annullere din ordre og du kan derefter lægge en ny ordre i vores webshop.

Hvad koster levering?
Læs mere

Vi tilbyder altid gratis levering hvis du køber for over 600 kr. Vi sender dine varer med GLS – du vælger selv om dine varer skal leveres til din hjemmeadresse eller til en GLS-pakkeshop.

Priser ved køb under 600 kr

GLS uden omdeling

Det koster 49 kr at få leveret pakken med GLS uden omdeling. Du vælger selv den pakkeshop som passer dig bedst. Du får besked pr email eller SMS når pakken er klar til afhentning.

GLS med omdeling

Det koster 69 kr at få leveret pakken til din adresse med GLS. Hvis du ikke forventer at være hjemme ved levering kan du angive et sted pakken må stilles.

Sender I til udlandet?
Læs mere

Vi sender pakker til offentlige kunder på Færøerne og Grønland ved forudgående aftale. Kontakt vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24 for mere information.

Hvis du skal købe hjælpemidler til én i Sverige kan du gå ind på vores svenske webshop: www.shoppo.se

Kan jeg hente mine varer på jeres lager?
Læs mere

Vi er kun en netbutik, og det er derfor desværre ikke muligt at afhente pakker på vores lager.

Kan jeg betale med EAN?
Læs mere

Ja, alle offentlige kunder, fx kommuner eller bosteder kan betale med EAN. Ved afslutning af din ordre skal du vælge ’Offentlig kunde’, herefter kommer et felt hvor du skriver dit EAN-nummer.

Hvornår bliver pengene trukket fra min konto?
Læs mere

Vi trækker først pengene fra din konto når varerne er afsendt fra vores lager.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Læs mere

Hvis du fortryder et køb skal du sende varen tilbage til vores lager. Vi har en funktion som gør det muligt at udskrive en GLS pakkelabel til at sende pakken med. Du kan læse mere omkring returnering af varer på vores returside.

Hvordan ombytter jeg en vare?
Læs mere

Du skal starte med at lave en ny bestilling på den nye vare du gerne vil have. Herefter skal du sende den gamle vare retur til vores lager. Når vi modtager den gamle vare vil vi fører pengene tilbage til dit kreditkort.

Du kan læse mere om returnering af varer her.

Hvornår får jeg mine penge tilbage for en returvare?
Læs mere

Når vi har modtaget og registreret din returvare på vores lager sætter vi pengene tilbage på det kreditkort som du brugte til bestillingen. Dette kan tage op til 5 dage.

1
LIVETSOMSENIOR ApS Kontakt:
Adresse: Haraldsborgvej 20 4000 Roskilde
Telefon:+45 70 40 40 24 E-mail: kontakt@livetsomsenior.dk Jeppe Vestergaard Helle Munk