Ofte stillede spørgsmål

 

 

Hvor hurtigt sender I mine varer?

Vi sender varer på alle hverdage. Hvis du lægger din ordre inden kl 13.00 vil den blive pakket og afsendt fra vores lager samme dag. Ofte vil GLS eller PostNord kunne levere pakken dagen efter, men i enkelte tilfælde bliver din pakke først leveret efter to dage.

 

Hvor er mit trackingnummer?

Vi sender dit trackingnummer til den e-mail-adresse du har angivet ved bestillingen. Dit trackingnummer bliver først aktivt når din pakke ankommer til sorteringscentralen hos GLS eller PostNord – det er ofte først om aftenen.

Hvis du mangler et trackingnummer kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24.

 

Kan jeg ændre en ordre?

Vi kan desværre ikke ændre i en ordre – da vi kun kan hæve det godkendte beløb på dit kreditkort. Hvis du fortryder din bestilling eller gerne vil ændre ordrens indhold, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24. Så vil vi annullere din ordre og du kan derefter lægge en ny ordre i vores webshop.

 

Hvad koster levering?

Vi tilbyder altid gratis levering hvis du køber for over 500 kr. Vi sender dine varer med GLS – du vælger selv om dine varer skal leveres til din hjemmeadresse eller til en GLS-pakkeshop.

 

Priser ved køb under 500 kr

PostNord uden omdeling

Det koster 59 kr at få leveret pakken med PostNord uden omdeling. Du vælger selv det afhentningssted som passer dig bedst. Du får besked pr email eller SMS når pakken er klar til afhentning.

GLS uden omdeling

Det koster 49 kr at få leveret pakken med GLS uden omdeling. Du vælger selv den pakkeshop som passer dig bedst. Du får besked pr email eller SMS når pakken er klar til afhentning.

GLS med omdeling

Det koster 59 kr at få leveret pakken til din adresse med GLS. Hvis du ikke forventer at være hjemme ved levering kan du angive et sted pakken må stilles.

 

Sender I til udlandet?

Vi sender pakker til offentlige kunder på Færøerne og Grønland ved forudgående aftale. Kontakt vores kundeservice på tlf. 70 40 40 24 for mere information.

Hvis du skal købe hjælpemidler til én i Sverige kan du gå ind på vores svenske webshop: www.shoppo.se

 

Kan jeg hente mine varer på jeres lager?

Vi er kun en netbutik, og det er derfor desværre ikke muligt at afhente pakker på vores lager.

 

Kan jeg betale med EAN?

Ja, alle offentlige kunder, fx kommuner eller bosteder kan betale med EAN. Ved afslutning af din ordre skal du vælge ’Offentlig kunde’, herefter kommer et felt hvor du skriver dit EAN-nummer.

 

Hvornår bliver pengene trukket fra min konto?

Vi trækker først pengene fra din konto når varerne er afsendt fra vores lager.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du fortryder et køb skal du sende varen tilbage til vores lager. Du kan klikke ind på vores returportal og købe en returlabel til 59 kr. Du kan også selv købe en returlabel hos PostNord eller GLS.

 

Hvordan ombytter jeg en varer?

Du skal starte med at lave en ny bestilling på den nye vare du gerne vil have. Herefter skal du sende den gamle vare retur til vores lager. Når vi modtager den gamle vare vil vi fører pengene tilbage til dit kreditkort.

Du kan købe en returlabel til 59 kr på vores returportal. Klik her for at komme til returportalen.

 

Hvornår får jeg mine penge tilbage for en returvare?

Når vi har modtaget og registreret din returvare på vores lager sætter vi pengene tilbage på det kreditkort som du brugte til bestillingen. Dette kan tage op til 3 dage.